Dlaczego warto korzystać z marketingu szeptanego?

Każdy, kto choć raz zastanawiał się nad tym w jaki sposób promować swoją firmę w internecie w sposób niedrogi ale skuteczny musiał usłyszeć o marketingu szeptanym, czyli dodawaniu postów na forach i portalach. Posty te to najczęściej odpowiedzi na pytania użytkowników, w których poleca się daną firmę lub produkt w sposób nienachalny, z perspektywy zadowolonego klienta. Marketing szeptany jest bardzo popularną formą reklamy w sieci. Czy jednak opłaca się z niego korzystać?

Choć zdania na ten temat są podzielone jedno jest pewne – prawidłowo przeprowadzona kampania marketingu szeptanego na pewno nie zaszkodzi. Może zaś pozytywnie wpłynąć na wizerunek marki, rozprzestrzenić świadomość o niej oraz pomóc klientom w poznaniu oferty danej firmy. Co więcej, jeśli do postów dodamy odpowiednie linki rozwiązanie takie może również pomóc w pozycjonowaniu strony a więc zwiększyć liczbę odwiedzin witryny naszej firmy. Są to oczywiste korzyści, które warto wziąć pod uwagę. Tym bardziej, że marketing szeptany nie jest drogą formą promocji w internecie.

Decydując się wykorzystać marketing szeptany w swoich działaniach promocyjnych warto jednak pamiętać, że powinny być to działania przeprowadzane przez doświadczonych profesjonalistów. Zbyt oczywista reklama zostanie uznana przez użytkowników za spam i z całą pewnością nie wpłynie pozytywnie na nasz wizerunek. Wybierajmy więc firmy i agencje reklamowe, które wiedzą jak prowadzić tego typu kampanie. Wtedy z pewnością zyskamy nowych klientów dla naszej firmy.

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

kampania marketingu szeptanego